Veelgestelde vragen over de webshop

 

DE COLLECTIE

 

Is de collectie in de webshop hetzelfde als in de echte winkel ?


De SIRENE collectie die u in de webshop van SIRENE vindt is ook aanwezig in de winkel aan de Nieuwe Binnenweg.Maar niet de hele SIRENE-collectie die we in de winkel hebben is ook hier in de webshop te zien. Zodra een artikel wordt verkocht, hetzij in de webshop hetzij in de winkel, wordt de voorraad direct bijgewerkt. U ziet hier dus in principe altijd de actuele voorraad.
Van elk artikel is per kleur / maat aangegeven hoe groot de actuele voorraad is.
Als een artikel is uitverkocht staat de voorraad op nul en is er geen bestelknop te zien zodat het artikel niet besteld kan worden.

In de winkel aan de Nieuwe Binnenweg vindt u dus, naast de webshop-collectie ook artikelen die niet in de webshop staan.

Hoe vind ik mijn weg door de artikelen in de webshop ?


De artikelen zijn per categorie gerangschikt: bloezen, broeken, jasjes, jurken enz.
Als u op een artikel klikt komt u op een pagina met meer informatie over dat artikel.
U kunt ook op een bepaald merk zoeken via het merkenoverzicht.
Afgeprijsde artikelen uit voorgaande seizoenen vindt u in de KOOPJESCORNER.

 

DE VERZENDING

 

Hoe zit het met de verzendkosten en hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten ?


U kunt kiezen voor verzending per post of u kunt uw bestelling komen afhalen in de winkel.
Bij verzending per post binnen Nederland rekenen wij per verzending eenmalig € 4,95
verzendkosten.

Bestellingen worden dezelfde dag dat de betaling is ontvangen per post verzonden. Dat betekent doorgaans dat ze de volgende dag bezorgd worden.
Voor verzending naar adressen buiten Nederland maar binnen Europa rekenen wij per verzending € 15,00.
Voor verzending naar adressen buiten Europa rekenen wij per verzending € 20,00.
Afhalen in de winkel is uiteraard gratis. U kunt in het winkelmandje, bij de keuze van de verzendoptie aangeven dat u uw bestelling in de winkel komt afhalen.

Betaling met iDEAL is het snelst. Het geld staat dan direct op onze rekening zodat wij uw bestelling vaak dezelfde dag nog kunnen versturen. Overboeken per bank duurt wat langer. Hoe lang het precies duurt is afhankelijk vanaf welke bank het geld wordt overgemaakt.


BETALEN.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?


Betalen kan op verschillende manieren: door middel van internetbankieren (iDEAL), met CreditCard, PayPal of door het bedrag over te maken. Bij betaling met iDEAL, PayPal of CreditCard wordt het artikel direct afgerekend en wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden. Als u het bedrag overmaakt op onze rekening duurt het wat langer voor het geld op onze rekening is bijgeschreven. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij het geld hebben ontvangen.

Op het afschrift wordt vermeld MELE BV inz SIRENE. SIRENE is onderdeel van MELE BV.
 

RUILEN / RETOURNEREN

 

Als de bestelling bij nader inzien toch niet bevalt kan ik hem dan terugsturen ?


Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat u de artikelen krijgt die bij u passen. In de beschrijving bij elk artikel beschrijven we het artikel zo nauwkeurig mogelijk en geven we informatie over pasvorm, materiaal e.d. Vanzelfsprekend kunt u ons natuurlijk altijd mailen of bellen tijdens de openingstijden om u nader te laten adviseren.

Mocht een artikel u desondanks toch niet bevallen dan mag u het kosteloos terugsturen. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden en u betaalt ook geen portokosten voor de retourzending. We ruilen het artikel kosteloos om voor een ander artikel of we storten het aankoopbedrag van de aanschaf (zonder de verzendkosten) terug. 
U betaalt dus alleen de kosten voor de eerste keer dat de artikelen worden toegezonden. 

Een retour aanmelden moet binnen veertien dagen nadat de bestelling is geplaatst. 

De artikelen moeten uiteraard onbeschadigd zijn en niet gedragen. Ook moeten ze voorzien zijn van de originele labels en vergezeld van de originele aankoopbon. 
Retouren moeten bij ons terug bezorgd zijn uiterlijk 14 dagen nadat de retouraanvraag is goedgekeurd.

Als u een zending wilt retourneren kunt u gebruik maken van de module Retourneren in de webshop. Als u rechtsboven in de shop op de Tab Retourneren klikt kunt u daar, nadat u uw e-mailadres en het nummer van de bestelling heeft ingevoerd, aangeven welke artikelen u terug wilt sturen en waarom. Wij sturen u dan een adresstikker die u kunt gebruiken om de zending kosteloos terug te sturen. Gebruikt u daarvoor dan bij voorkeur de doos waarin u de zending heeft ontvangen. 
Om de administratieve afhandeling van uw retourzending te bespoedigen verzoeken wij u de pakbon met de retourzending mee terug te sturen.

 

TOT SLOT


Wij doen ons uiterste best om in de webshop dezelfde service en aandacht te geven die we ook in de fysieke winkel geven. Mocht er desondanks onverhoopt toch iets niet helemaal duidelijk of naar wens zijn, aarzelt u dan s.v.p niet om contact met ons op te nemen, per email of per telefoon.
Heeft u klachten zeg het ons, bent u tevreden zeg het anderen.